משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

כוסות וויסקי שיסובבו לכם את הראש

מחפשים מתנה לחבר, בן זוג או לאבא? הסט הזה מושלם עבור אנין הוויסקי בחייך. ויש לו טוויסט ענק. ערכת כוסות הוויסקי המסתובבות של Mcherry עם 4 תבניות כדורי קרח (Iceball) בקופסה מהודרת!

הכוסות המתוחכמות, עם דגם ארדקו נקי ואלגנטי הם מתנה מרשימה. ותבניות הקרח? הן כבר סוגרות את הדיל. התבניות האלו מאפשרות לך ליצור כדורי קרח גדולים, עגולים לחלוטין שישמרו על המשקה שלך קר מבלי לדלל אותו. בעיקר, כדורי הקרח בגודל מותאם לכוסות נראים ממש מגניבים כאשר צפים במשקה שלך.

בנוסף לצורתה הייחודית והכללת תבניות כדורי קרח , כוסות הוויסקי של Mcherry מתהדרות גם בטוויסט מהנה. כל שעליך לעשות הוא להניח את הזכוכית על משטח שטוח ולתת לה סיבוב. המבנה הייחודי של הכוס והכוח הצנטריפוגלי שנוצר על ידי תנועת הסיבוב יגרום לוויסקי להסתחרר סביב החלק הפנימי של הכוס, ולשחרר את כל מגוון הריחות והטעמים שלו. תכונה זו בוודאי תרשים את חבריך ותהפוך את חווית שתיית הוויסקי שלך למהנה עוד יותר. בנוסף, זה פשוט כיף לראות את הוויסקי מסתובב מסביב.

כוסות וויסקי מסתובבות
כוסות הוויסקי המסתובבות של Mcherry – המתנה המושלמת לגבר

זו המתנה המושלמת לכל אירוע, בין אם זה יום הולדת, יום האב או סתם. ועכשיו עם 40% הנחה, תוכלו להתפנק במעט יוקרה מבלי לשבור את הכיס.

אז קדימה, פנקו את עצמכם (או מישהו מיוחד) עם כוסות הוויסקי של Mcherry עם 4 תבניות Iceball וקופסת יוקרה. מגיע לכם! לא רק שאתם מקבלים סט אופנתי ופרקטי של כוסות ותבניות קרח, אתה גם מקבל מעט בידור.

לחיים!

סט כוסות וויסקי מסתובבות של Mcherry

קופסת אכסון מהודרת

4 כוסות קריסטל מסתובבות בנפח 295 מ״ל

4 תבניות להכנת כדורי קרח

$29.99 ($49.99), משלוח חינם בהזמנה מעל $49

כוסות וויסקי מסתובבות

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *