משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

מתז מים וינטג׳ מהמם להשקיית עציצים

מתז מים מערפל של OFFIDIX
מתנה חמודה ומקורית לכל גנן או חובב צמחים כתוספת לעציץ סוקלנט, סחלב או גם בפני עצמה

מתז המים של OFFIDIX הוא פריט נהדר לכל גנן או חובב צמחים. הוא משפריץ ערפל מים אחיד. מושלם לשמירה על לחות ובריאות של הצמחים שלכם.

המיכל עשוי מזכוכית איכותית, בעל מראה קלאסי ועתיק שיוסיף נופך של סטייל לכל חדר. יש לו קיבולת מוצלחת של 300 מ"ל להשקיית הצמחים שלך מבלי שתצטרכו כל הזמן למלא את הבקבוק. הוא קל משקל ונוח לאחיזה בעזרת ידית האצבע, מה שהופך אותו נוח במיוחד לשימוש. המשאבה מרססת ערפל עדין שמאפשר לכם להשקות בכמות הנכונה של מים על הצמחים, מבלי חשש להשקות אותם יתר על המידה.

מתז מים מערפל של OFFIDIX

שפריצר השקייה בסגנון וינטג׳
מיכל זכוכית 300 מ״ל
משאבת פלסטיק עמידה שלא נחלדת

$13.99 ($15.89), משלוח חינם בהזמנה מעל $49

ערפילי המים שמתיז השפריצר המסוגנן הזה מושלמים לסוקולנטים, סחלבים וצמחים טרופיים שאוהבים לחות והשקייה מתונה.

בנוסף לכל זה, המתז של OFFIDIX גם ידידותי לסביבה. הוא עשוי מחומרים ממוחזרים וניתן לשימוש חוזר, כך שתוכל להפחית את השימוש בפלסטיק ולעזור להפחית את הפסולת. ועם העיצוב הנוסטלגי שלו, הוא לא רק פונקציונלי אלא גם משדרג כל פינת עציצים.

בין אם אתה גנן נלהב או סתם מישהו שמחפש דרך נוחה להשקות את העציצים שלך, OFFIDIX Glass Plant Mister הוא בחירה מצוינת. זהו כלי שימושי שיעזור לשמור על בריאות הצמחים שלך בעיצוב קלאסי מהמם.
אז אם אתם מחפשים דרך נוחה, מסוגננת וידידותית לסביבה כדי לשמור על לחות הצמחים שלכם, זו אופצייה נהדרת ומתנה נהדרת לחובבי הצמחים בחייכם.

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *