משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

סדרת פאזלים מהאגדות – המתנה המושלמת לבידוד

רוצים לפנק את החבר, האישה או המתבגר שנכנסו לבידוד? פאזל של 1000 חלקים הוא מתנה מושלמת למישהו שיש לו יום או יומיים לבלות בבית מבלי אפשרות לצאת.

שלושת הפאזלים האלה מבית היוצר של רבנסבורגר הם מתנה אידיאלית למישהו קרוב שנכנס לבידוד. ראשית הם מהממיים. האיור מהנה וצבעוני עם טוויסט מעט קריפי של האגדות המפוסרמות. 

פאזל 100 חלקים כזה יכול לקחת בין ערב אחד לשלושה ותופתעו לגלות שזו פעילות ששואבת לא פחות מבינג׳ מוצלח בנטפליקס.

רבנסבורגר (Ravensburger) היא חברה מעולה מגרמניה עם נסיון של 130 שנה ביצירת פאזלים איכותיים ברמה הטובה בעולם. החלוקה הצבעונית וכמות הפרטיםשל שלושת הפאזלים האלה דואגים לכך שהרכבת הפאזל תהיה מעניינת. קל לזהות לפי הצבע לאיזה אזור החלקים שייכים ואין אזורים שלמים של שמיים או ים משעממים שכל החלקים בהם נראים בדיוק אותו דבר. 

מומלץ לקנות גם קאפה לבנה בחנות יצירה כדי להרכיב עליה את הפאזל אם השולחן לא מספיק גדול. ככה גם תוכלו להזיז את הפאזל מהשולחן במידה ותרצו להשתמש בו פתאום למשהו אחר, נגיד כמו ארוחת ערב.

כולם השתגעו – אליסה בארץ הפלאות

פאזל 1000 חלקים רקים שמתחברים באופן מושלם מתוצרת רבנסבורגר
50 X 70 ס״מ

$24.99, משלוח חינם בקניה מעל $45

עמי ותמי, הישמרו! – עמי ותמי

פאזל 1000 חלקים רקים שמתחברים באופן מושלם מתוצרת רבנסבורגר
50 X 70 ס״מ

$24.99, משלוח חינם בקניה מעל $45

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *