משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

רמקול בלוטוס מומלץ – Anker Soundcore 2 עכשיו בחצי מחיר

רמקול בלוטוס מומלץ - Anker Soundcore 2
נוסעים לחופשה בכנרת או מארגנים יומהולדת לחבר ומחפשים רמקול בלוטוס מומלץ ולא מאוד יקר?

סאונדקור 2 של אנקר הוא רמקול בלוטוס מומלץ במחיר משתלם. בחירה מצוינת להשמעת שירים בבית או בחצר בלי לקרוע את הארנק. במיוחד עכשיו כשהוא במבצע של 55% אחוז הנחה.

ה״מבצע״ הזה הוא לא משהו מיוחד כי גם לפני זה היה אפשר למצוא פה ושם את הרמקול הזה במחיר לא הרבה יותר גבוה, אבל בשילוב עם זה שהמשלוח עבורו מאלי אקספרס הוא חינם מדובר במחיר מאוד אטרקטיבי בשביל רמקול בלוטוס איכותי ועצמתי עם כמה יתרונות בולטים.

Anker Soundcore 2 בצבע שחור

רמקול בלוטוס עמיד במים עם בס אינטנסיבי בטכנולוגיית BassUp

$33.83 באלי אקספרס (משלוח חינם)

הסאונדקור 2 הוא רמקול בלוטוס מומלץ כי הוא קטן, איכותי, ועמיד במים

נפתח בזה שזהו הדגם המשופר של הסאונדקור בעיצוב משודרג עם תמיכה בבלוטוס 5.0 שנותן טווח קליטה ואיכות משופרים. מוצר חזק, קומפקטי ואיכותי. יש לו ציפוי גומי וכפתורים נעימים ללחיצה.

עוצמת סאונד טובה

מדובר ברמקול סטריאו בעוצמה של 12 וואט שבהחלט מספיקה לאירוע קטן בחצר שמזמינים על האש, מסיבת יומהולדת או קמפינג עם החברה׳.

יש לו פיצ׳ר נחמד שמאפשר השמעה מסונכרנת אם יש לכם מספר רמקולים מהמשפחה בסביבה כך שתוכלו לשים לפזר בכמה חדרים בבית או לבאותו אזור בשביל עוצמה מוכפלת.

אם אתם מתכננים מסיבה רבת משתתפים, נמליץ לכם על רמקולים גדולים ועוצמתיים יותר.

עמידות למים ואבק

הסאונדקור 2 של אנקר עמיד בפני מים ואבק ברמת IPX7. זה בגדול אומר שהוא יכול להיות שקוע לגמרי בתוך מים בעומק של עד מטר למשך עד 30 דקות מבלי שינזק. יש כמובן הרבה כוכביות ולא היינו ממליצים לכם לבדוק את זה. אבל זה בהחלט אומר שאתם יכולים לקחת אותו איתכם לבריכה לים או אפילו לראפטינג בירדן.

סוללה לכל הסופ״ש

יש לו סוללת ליתיום-יון 5,200mAh שמספיקה ל24 שעות רציפות של ניגון בלי הפסקה, כך שבהחלט יכול להספיק ל2-3 ימים של שימוש לפני שצריך להטעין אותו שוב.

Anker Soundcore 2 בצבע תכלת

רמקול בלוטוס עמיד במים עם בס אינטנסיבי בטכנולוגיית BassUp

$33.83 באלי אקספרס (משלוח חינם)

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *