משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

המתנות הקטנות בעולם: משחקים זעירים שכיף לתת ולקבל

לאמזון יש קטגוריה שלמה המוקדשת למשחקים שעליהם גדלנו אבל בגודל אצבע וחצי אז בואו להתפנק עם המתנות הקטנות בעולם.

מחפשים מתנות קטנות, מקוריות ומהנות? המשחקים הקטנים ביותר בעולם הם בדיוק זה.
מדובר בגרסאות מיניאטוריות של משחקים פופולאריים, חדשים וישנים, שבאמת עובדים. המשחקים הקטנים בעולם הם מתנה אולטימטיבית עבור חברים, משפחה ועמיתים לעבודה שבא לכם לגרום להם להרגיש מיוחדים. אין ספק שיעלו צחוק ונוסטלגיה לכל מי שיתמזל מזלו לקבל מכם כזה משחק. בנוסף, הגודל הקומפקטי שלהם אומר שהם גם בחירה אידיאלית לשלוח לאהובים קרובים אך רחוקים, כי נוח לארוז לשלוח אותם.

הנה כמה מתנות קטנות שאהבנו במיוחד:

1. לוח ציור Etch A Sketch הקטן בעולם

זוכרים את צעצועי הציור הקלאסיים של Etch A Sketch מהילדות? ובכן, אמזון מציעה את "ה-Etch A Sketch הקטן בעולם", גרסה בגודל אגודל המאפשרת לחיות מחדש את הנוסטלגיה של יצירת שרבוטים ועיצובים מורכבים על ידי סיבוב גלגלים בצידי המכשיר. כדי להתחיל מחדש יש רק לנער את המשחק. אין ספק שפלא הזעיר הזה מוכיח שדברים טובים אכן מגיעים באריזות קטנות.

$8.18 מאמזון

2. הסלינקי המקורי הקטן בעולם

הסלנקי הקטן ביותר בעולם באמת עובד ומצליח ללכת בעצמו על משטחים ישרים או לרדת במדרגות ספרים ומחברות. הצעצוע האייקוני הזה הוקטן ולקוח בהליכה כל פידג׳ט מודרני. מתנה קטנה וקלאסית שבטוח תכבוש את הצעירים וגם את הצעירים בנפשם.

$7.99 מאמזון

מתנות קטנות - הסלינקי המקורי הקטן בעולם

3. היפופוטמים רעבים הקטן בעולם

זוכרים את הכיף הצרוף של המשחק היפופוטמים רעבים? עכשיו דמיינו לשחק אותו בגרסה קומפקטית ופשוטה, שתוכלו לקחת לכל מקום מבלי לחשוש שיאבדו כדורים. בין אם אתם עושים קמפינג, פיקניק או סתם מבלים בחצר שלכם, הפלא המיניאטורי הזה יבדר אתכם וחבריכם כי ההיפופוטמים תמיד מוכנים לאכול.

$9.39 מאמזון

מתנות קטנות - היפופוטמים רעבים

4. ויו מאסטר של פישר פרייס הקטן בעולם – מקרן שקופיות תלת מימדיות

מקרן ה-View Master של Fisher-Price היה פעם חלון לעולמות וירטואליים מרגשים, ועכשיו, הוא כל כך קטן וחמוד שאי אפשר לוותר עליו.
עם הויו מאסטר הקטן ביותר בעולם, אתם יכולים לחיות מחדש את הקסם של מצגות תמונות תלת-ממדיות ולצאת להרפתקאות נוסטלגיות. מתנה מושלמת לכל מי שהתכווץ בטעות וממתין שאבא שלו יתקן את המכונה שמגדילה אותו חזרה.

$9.39 מאמזון

מתנות קטנות - ויו מאסטר הקטן ביולם

5. טיפול נמרץ: ניתוח זעיר, אתגרים גדולים

בדוק את ידך היציבה ועצבי הפלדה עם משחק טיפול נמרץ (Operation) הקטן בעולם. גרסה מיניאטורית זו של משחק הפעולה הקלאסי תגרום לכם להסיר מחלות מיניאטוריות כמו פרפרים בבטן ולב שבור. המפתח הוא דיוק, ומהלך שגוי אחד יפעיל את הזמזם. זוהי דרך מהנה ומאתגרת להוכיח שיש לך מגע של מנתח, אפילו בצורה מיניאטורית.

$7.99 מאמזון

מתנות קטנות - טיפול נמרץ הקטן בעולם

בעולם המשחקים הקטנים ביותר בעולם, הגודל לא קובע; הכיף והנוסטלגיה הם שקובעים. בין אם אתם מחפשים מתנה נוסטלגית, או משהו להתעסק איתו בזמן העבודה, אתם מוזמנים לחפש בין כל המשחקים המיניאטורים שניתן להזמין מאמזון.

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *