משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

כותש שום מומלץ – מהפכה של שמחה במטבח המשפחה

כותש שום מומלץ
דבר אחד בטוח - בכותש שום שכזה עוד לא נתקלתם! מודבר על כותש שום מומלץ שיחולל לכם מהפכה של ממש במטבח. חושבים שהגזמנו? תמשיכו לקרוא ותגלו בעצמכם...

כותש שום מומלץ של Joseph Joseph הוא לא פחות ממכשיר מהפכני

בכלי המטבח, היעילות והנוחות הם מעל הכל. וכשזה מגיע לשום, זה במיוחד נכון. כלי מומלץ שאתם חייבים להכניס למטבח שלכם הוא כותש השום של Joseph Joseph ללא צל של כותש. מודבר על אביזר חובה למטבח, המשלב חדשנות עם פשטות כדי לחולל מהפכה באופן שבו אנו מטפלים בשום בבישול היומיומי שלנו.

כותש שום של Joseph Joseph עם אחיזה נוחה במיוחד

  • כתישה קלה ללא מאמץ
  • תא בעל קיבולת גדולה לכתישת מספר שיני שום
  • תבנית חורים יעילה דוחפת בקלות את השום דרכם
  • התקן ניקוי מובנה דוחף החוצה את שאריות השום
  • מבנה קשיח, עשוי יציקת אבץ

$17.01 משלוח חינם

קלי קלות

בראש ובראשונה, כותש שום זה מייחד את עצמו עם אפשרות לניקוי קל של חורי הכתישה. אפשרות גאונית לדחוף החוצה ביעילות שאריות שום, שמהוות מטרד נפוץ בכותשי שום מסורתיים. מנגנון ניקוי קל זה לא רק חוסך זמן, אלא גם הופך את הכלי להיגייני יותר, ומבטיח שלא יישארו חתיכות שום ישנות כך שגם לא יווצר עובש בפנים, וגם לא ילכלך את הכלים האחרים במגרה.

כותש שום מומלץ

כותש שום מומלץ – נוחות היא שם המשחק

העיצוב של Joseph Joseph שם דגש על נוחות המשתמש. הידיות הארגונומיות שלו מותאמות לנוחות, ומפחיתות את המאמץ הדרוש לכתוש שיני שום. זה מועיל במיוחד עבור אלה עם כוח יד מוגבל או דלקת פרקים. הכותש מסוגל לטפל במספר שיניים בו-זמנית, מה שהופך אותו לא רק לנוח – אלא לחסכוני בזמן! וזה לא הכל, בחלק משני השום (תלוי בסוג השום) אפילו לא צריך לקלף אותו לפני!!! כן, שמעתם נכון, לא צריך לקלף. מדהים

כותש שום מומלץ של Joseph Joseph לא רק נוחה לשימוש, אלא גם מאוד קלת משקל ולכן נוח לקחת אותה אתכם לכל מקום בעת הצורך. הכותש קומפקטי וקל משקל, ניתן לאחסן אותו בקלות במגירת מטבח או לקחת אותו לטיולי קמפינג או לבתי נופש. ניידות זו מבטיחה שתוכלו ליהנות מהנוחות של הכלי הזה בכל מקום שתלכו.

כותש שום של Joseph Joseph עם אחיזה נוחה במיוחד

כולל גם "מגב" להורדת השום שהצטבר על הכותש ללא מגע יד. כל הנוחות במכשיר אחד מדהים להפליא

$17.01 משלוח חינם

כותש שום ג'וזף ג'וזף

רוצים לשטוף? אין שום בעיה! (הבנתם? שום… עזובו, לא חשוב…)

בכל הנוגע לתחזוקה ונקיון, כותש השום של Joseph Joseph מותאם למדיחי כלים וניתן להבריק אותו ללא כל בעיה. תכונה זו מוסיפה לגורם הנוחות שלו, שכן ניתן לנקות אותה בקלות יחד עם כלי מטבח אחרים. המבנה החזק של הכותש מבטיחה שהוא עומד בדרישות של שימוש קבוע במדיח כלים, מה שהופך אותו לתוספת עמידה לכל מטבח.

כותש שום מומלץ שהופך את חווית הבישול לכיף של ממש

בהקשר של בישול, הכותש הזה הופך כל עשייה קולינרית לקלה ומהנה. בין אם את/ה שף מקצועי או טבח ביתי, כלי זה מסייע בשילוב ללא מאמץ את הטעם העשיר של השום במנות שלך. מרטבי פסטה ומרינדות ועד רטבים ומוקפצים, העבודה עם הכלי הזה תייצר עבורכם שום כתוש דק שמשתלב בצורה מושלמת עם מרכיבים אחרים, ומשפר את הטעם הכללי של הארוחות שלכם.

לסיכום, הכותש של Joseph Joseph הוא יותר מסתם גאדג'ט למטבח; זה עדות לעיצוב מתחשב ופרקטיות. מכשיר הניקוי המובנה שלו, העיצוב הארגונומי, הניידות, התאימות למדיח הכלים והיעילות הכוללת הופכים אותו לכלי הכרחי במטבחים מודרניים. אם אתם חובבי גאדג'טים למטבח, אז בוודאי שאתם חייבים אחד כזה לעצמכם! על ידי פישוט תהליך כתישת השום, מכבש השום הזה לא רק חוסך זמן אלא גם מעלה את חווית הבישול, מה שהופך אותו להשקעה ראויה לכל מי שאוהב לבשל.

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *