משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

מד חום לאוזן בראון – מדחום דיגיטלי אמין וידידותי לכל הגילאים

מד חום דיגיטלי - Braun Thermoscan 7
הקיץ עומד להיגמר וממש מעבר לפינה, עם הכניסה של הילדים למסגרות השונות, יגיעו הוירוסים ומחלות החורף. מד חום דיגיטלי איכותי חוסך הרבה ויכוחים, בכי וזמן. בדקנו כמה מדי חום דיגיטליים והחלטנו הפעם לא להתפשר.

אחרי שבדקנו מספר מדי חום דיגיטליים של מספר מותגים שונים, מד חום לאוזן בראון דגם ה-Braun ThermoScan 7 הוא הבחירה שלנו עבור מד חום דיגיטלי לתינוקות לילדים ולמבוגרים. הוא לא ממש זול, אבל כשמזמינים אותו מאתר Amazon אפשר לחסוך הרבה כסף.

מד חום דיגיטלי לאוזן של בראון – Braun ThermoScan 7 – שחור

מדחום דיגיטלי אינפרא אדום לאוזן למבוגרים, תינוקות וילדים – תוצאות מהירות ומדויקות.
אזהרות חום מותאמת לגיל הילד.

210.22 מאמזון, משלוח חינם

מד החום המדובר הוא מד חום דיגיטלי לאוזן שמגיע עם כיסויים היגיינים חד פעמים. יש לו דיוק מוכח קלינית והוא המומלץ ביותר בקרב רופאים.

המדידה מאוד פשוטה ועדינה, לא חודרנית ולוקחת 3 שניות בלבד. אפשר אפילו למדוד כשהפעוט ישן מבלי להעיר אותו. פשוט בוחרים את גיל הילד או המבוגר, לוחצים על הכפתור ומניחים בקצה האוזן עד הביפ. התוצאה מופיעה על המסך המואר שמשנה את הצבע בהתאם לטמפרטורה ולגיל הנבדק.

המכשיר תומך בפרנהייט וצלסיוס ופועל על שתי סוללות AA פשוטות שצריך להחליף בערך כל שנתיים.

חלופה לא פחות מוצלחת – Braun ThermoScan 6

כל כמה זמן הדגם שבחרנו לא כולל משלוח חינם לישראל מה שמעלה את המחיר. אם אתם מעוניינים לחסוך מעט כסף הדגם -Braun ThermoScan 6 גם מוצע עם משלוח חינם לישראל והוא לא פחות טוב.
בהשוואה אין הבדל במדידות או בדיוק בין Braun ThermoScan 6 לבין Braun ThermoScan 7.

מה בכל זאת ההבדל בין Braun ThermoScan 6 לבין Braun ThermoScan 7?

המדחום ThermoScan 6 של בראון הוא למען האמת דגם חדש יותר מה-7, אך אם זאת יש 3 הבדלים קטנים שעושים אותו יותר זול.
ההבדל הראשון, חסר לו את הפיצ׳ר שמשנה את צבע התאורה בהתאם לגיל הילד. כך שבדגם הזה המעבר מתאורה צהובה לאדומה יהיה תמיד באותה טמפ׳.
ההבדל השני הוא בכמות המדידות אחורה שהוא זוכר. הדגם הזה שומר רק את המדידה האחרונה בעוד ש הדגם המתקדם זוכר את 9 המדידות האחרונות.
וההבדל השלישי ואולי המשמעותי ביותר, זה תאורת מדידה. בדגם 7, יש אור חלש שעוזר לכוון את המדחום לאוזן הילד בחושך. בדגם הזול אין את התוספת הזאת אך עדיין התאורה ממסך הלד מאפשר קריאות נוחה ותורמת מעט אור בחושך.

מד חום דיגיטלי לאוזן של בראון – Braun ThermoScan 6 – לבן

מדחום דיגיטלי אינפרא אדום לאוזן למבוגרים, תינוקות וילדים – תוצאות מהירות ומדויקות.

217.05 מאמזון, משלוח חינם

למה להשקיע במד חום דיגיטלי איכותי, וספציפית מד חום לאוזן בראון ?

זה נכון שיש לא מעט מכשירים זולים יותר, ללא מגע, בשלל גוונים, גדלים וצבעים, אבל השקעה חד פעמית במכשיר אמין וטוב שמחזיק להרבה מאוד שנים – לפעמים עדיפה ומשתלמת יותר בטווח הארוך.

מד חום בראון Braun ThermoScan 7

איכות

הרבה מוצרים מיוצרים בסין מחומרים זולים שלא מחזיקים הרבה זמן. זה לא באמת יותר זול אם צריך לקנות חדש בכל שנה. בראון הוא מותג איכותי ומוכר שידוע במוצרים איכותיים ואמינים. מד החום טרמו-סקאן מחזיק שנים (אצלנו כבר 4) מבלי להתקלל, להישחק, או לאבד את הדיוק.

דיוק מדידה וכיול

מהנסיון שלנו הרבה מהם ממש לא מדוייקים או מאבדים את הדיוק אחרי כמה חודשים. המדידה באוזן מדויקת יותר ממדידה על המצח או בבית השחי והמכשיר האיכותי שומר על דיוק ולא דורש כיול לאורך שנים.

סוללות

מד החום של בראון פועל על סוללות רגילות שמחזיקות שנים מבלי שצריך להחליף (אנחנו החלפנו אחרי 3).

היגיינה

מדי חום אחרים דורשים חיטוי אחרי כל שימוש ומעבר בין הנפשות השונות במשפחה. מד חום לאוזן בראון מדגמי ThermoScan לא מחייבים חיטוי ומציעים אפשרות היגיינית אפילו יותר – ניתן פשוט להחליף כיסויי פלסטיק בקליק ואין חשש שיעברו הוירוסים דרך המדחום.

מומלץ להזמין גם סט כיסויים חלופי, למרות שאצלנו הקוספה המקורית החזיקה ללא מעט זמן.
ניתן לרכוש גם בכל בית מרקחת בישראל, אבל הפרשי המחיר כרגיל גבוהים.

כיסויים חד פעמיים עבור המד חום

40 כיסויים חד פעמיים לעדשות ThermoScan מקוריים של Braun למד חום אוזן דיגיטלי

21.92 מאמזון

מחפשים משהו זול יותר?

ניתן למצוא בKSP מגוון דגמים אחרים של בראון החל מ-99 ש״ח

אהבתם את המוצר הזה? מוזמנים להיכנס לקטגוריה של מוצרי חשמל ולראות מוצרים שווים נוספים

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *