משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

מכשיר נגד נביחות כלבים – ידידותי לכלב ובאמת עובד!

מכשיר נגד נביחות כלבים
כלבים הם מדהימים, אבל נביחות עלולת להוות מטרד לפעמים. יש פתרון הומני וידודתי שמאלף את הכלב עבורכם ובקלות

אמ;לק – קניתי לאבא שלי מכשיר נגד נביחות כלבים שאשכרה עובד ואילף את הכלב להפסיק לנבוח.

מכשיר נגד נביחות כלבים $29.99

(משלוח חינם בהזמנה מעל $49)

חלון חדר השינה של אבא שלי פונה לסימטה קטנה. בצד השני של הסמטה, 2 בתים למעלה, גר שכן עם כלב קטן מעצבן ונבחן. שלא תבינו אותי לא נכון – אני אישית מת על כלבים – יש לי כלבה מעורבת בינונית בשם ג׳ולי, ולפניה היתה לי לברדורית שכולה היתה קסם טהור.

אבל מה לעשות, יש גם כלבים מעצבנים. לרוב באשמת הבעלים שלהם, אבל עדיין אבא שלי היה זה שסבל מהעניין – כל פעם שמישהו היה עובר בסמטה, הכלב היה נכנס ללופ של נביחות למשך כמה דקות טובות.
במהלך היום – ניחא, אבל בלילה זה היה ממש בעייתי והיה מעיר את אבא שלי כמה פעמים בלילה.

לאחר כמה מחשבות על פתרונות שהשתיקה יפה להן ואכן נשארו רק בתאוריה, חיפשתי לאבא שלי מכשיר נגד נביחות של כלבים.

מכשיר נגד נביחות כלבים שבאמת עובד!

הקונספט מאחורי המכשיר פשוט – המכשיר מגיע מצויד במיקרופון שמאזין ומזהה נביחות, וברגע שהוא מזהה נביחה, המכשיר משמיע צליל בתדר שבני אדם לא שומעים, אבל כלבים כן – והצליל לא נעים להם – ולמעשה עושה להם התניה (פבלובית) קלאסית, וכך הם לומדים שלא כדאי להם לנבוח.

בשיא הכנות – הייתי מאוד סקפטי לגבי הקונספט בכללי, וגם לגבי המכשיר הזה באופן ספציפי – שאם להיות כנים – לא נראה מרשים במיוחד.

לתדהמתי ולשמחתי – התבדתי – והמכשיר אשכרה עובד!
אבא שלי העיד שלאחר יומיים תדירות הנביחות ירדה כמעט לאפס.
כן, זה לא הפסיק לחלוטין, האינסטיקט הכלבי כנראה חזק מדי, אבל הכלב מתחיל לנבוח, עושה נביחה או שתיים, ואז כנראה המכשיר מתחיל לעבוד ופולט את הרעש הלא נעים (שרק הכלב שומע!), הכלב פולט איזה יבבה קטנה – ומשתתק!

מכשיר נגד נביחות כלבים

פרטים על המכשיר

גודל – המכשיר לא גדול במיוחד – כ- 15x10x10 ס״מ.

סוללה – המכשיר מופעל בעזרת בטריה אחת של 9V (הבטריות הסטנדרטיות המרובעות האלה). הבטריה מחזיקה לאורך כ-4 חודשים בממוצע.

מצבי פעולה – מכשיר נגד נביחות כלבים זה בא עם 3 מצבי הפעלה – כל מצב ישמיע צליל בתדר שונה – שלכאורה מתאים כ״נגד״ כלבים בגדלים שונים – כפי שמוסבר בהוראות התדר הנמוך יותר מותאם לכאורה לכלבים קטנים, והתדר הגבוה לכלבים גדולים.

טווח הפעולה – הטווח אליו הצליל מגיע בצורה מספיק אפקטיבית – הוא כ-10 מטר בממוצע, כאשר התדר הנמוך מגיע למרחק קצר יותר, והתדר הגבוה למרחק גבוה יותר.
בין המקום בחצר שבו אבא שלי תלה את המכשיר, לבין החצר של השכן ממעלה הסמטה – יש לפחות 6-7 מטר, וזה עובד יופי כמו שכבר אמרתי.

מיקום ותליה – המכשיר מתאים גם לפנים וגם לחוץ ויכול לעמוד בתנאי מזג אוויר סבירים. מומלץ בכל זאת להגן עליו מפני גשם או רטיבות. ניתן לתלות אותו בעזרת וו התליה היעודי, או סתם להניח אותו איפשהו. אבא שלי תלה אותו בעזרת בורג על גזע של עץ.

מאחל לכולם לילות שקטים וכלבים מאולפים וחמודים.
ואל תשכחו לבדוק על עוד מוצרים שאנחנו ממליצים עליהם מתוך ניסיון אישי כמובן.

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *