משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

מפות שולחן מיוחדות שמשדרגות כל ארוע

מפת שולחן עם דוגמה פרחונית של Patdrea
מפת שולחן עם דוגמה פרחונית של Patdrea $47.70 באמזון
מחפשים מפה לחג או ליום יום? אספנו מבחר מפות שולחן מיוחדות במחירים משתלמים

אחד המרכיבים המרכזיים של שולחן אירוח יפהפה הוא מפה מהממת שנותנת את הטון לאירוע. הפעם החלטנו להביא לכם מגוון מפות שולחן מיוחדות הזמינות מאתר Amazon שיכולות להוסיף אלגנטיות וסטייל לחגיגות שלכם בהרבה פחות כסף.

הנה כמה דוגמאות של מפות שולחן מיוחדות שאהבנו במיוחד

מפות שולחן מיוחדות שאהבנו במיוחד - מפת ציפורים כחול נייבי של Patedra
מפת ציפורים כחול נייבי של Patedra

מפות שולחן לבנות – אלגנטיות קלאסית

מפות לבנות הן נצחיות ורסטיליות, מה שהופך אותן לבחירה מושלמת לפסח, ראש השנה ואירועים מיוחדים. הן מעוררות תחושה של טוהר ומסורת, ויוצרות רקע קלאסי לשולחן הערוך שלכם. הנה כמה אפשרויות מאמזון של מפות שולחן לבנות איכותיות שהן גם עמידות וגם קלות לטיפול.

תמיד תהיו מוכנים להגדיל את השולחן עם סט משתלם של 6 מפות שולחן לבנות שמתאימות לשולחן מתקפל.

מארז 6 מפות לבנות של Sancua

החבילה כוללת 6 מפות שולחן ברוחב 152 ס״מ' ואורך 213 ס״מ ,מושלם לשולחן מתקפל סטנדרטי בגודל 120 ס״מ, המספק נפילה של דופן באורך של 45״ ס״מ'.
בד פוליאסטר עמיד בפני דהייה
ניתן לכביסה במכונה. גיהוץ בטמפרטורה נמוכה

94.75 מאמזון, משלוח חינם

צבעים חגיגיים לאווירה תוססת

להחדיר פופ של צבע לחגיגות שלכם עם מפות שולחן מלאות חיים. שקלו להוסיף לארסנל שלכם מפות בגוונים כחולים עשירים, ירוקים, או אפילו גוונים מסורתיים כמו בורדו עמוק או זהב. אפשרויות צבעוניות אלו יכולות להשלים את הקונספט הכללי של החגיגה שלכם ולהוסיף נופך מיוחד לחוויית האוכל. והם גם מתנה נהדרת למארחים.

אביב ופריחה – מפות עם דוגמאות ייחודיות

רוצים משהו עם קצת יותר אופי וייחוד על השולחן שלכם? מפות שולחן מעוצבות עם דוגמאות של פרחים וטבע הם בחירה אידיאלית לאירוע שבו הטבע משתלב עם אלגנטיות. בחרנו כמה מפות עם הדפסים שניתן להזמין מאמזון, המתהדרות בעיצובים יצירתיים המשתלבים בצורה מושלמת עם האווירה החגיגית של הארוע שלכם ומוסיפים חיים ואישיות לשולחן שלכם מבלי להתפשר על יוקרה ואיכות.

מפה נכונה יכולה לשנות את הארוחה החגיגת שלכם, ליצור אווירה חמה ומזמינה למשפחה ולחברים. אנחנו מזמנים אתכם לחקור את האפשרויות המגוונות הזמינות באמזון כדי למצוא את המפה המושלמת שמתאימה לסגנון שלכם מבלי לקרוע את הכיס.

אם אתם צריכים גם צלחות אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה שלנו על צלחות קורנינג מבית קורל.

אהבתם את הבחירות שלנו? יש לכם המלצות שלכם? נשמח לשמוע בתגובות…

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

תגובה אחת

  1. נא ליצור איתי קשר לגבי מפת שולחן צבעוני בגודל 150X100

    ארנון 0522422810

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *