משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

תיקים לבית ספר לבנות ולבנים – חתיכת תיק, איך בוחרים ילקוט לבית הספר?

תיקים לבית ספר לבנות ולבנים
משימה לא קלה לבחור תיקים לבית ספר לבנות וגם לבנים שיתאים לצרכים ולסטייל של הילד וגם יחזיק לאורך זמן. ריכזנו עבורכם כמה טיפים איך לבחור את התיק המושלם בשביל הילד שלכם וכמה המלצות שלנו.

הילקוט הוא פריט חשוב בהגדרת הזהות של הילדים במוסד הלימודים לא פחות מהתספורת או ממה שהם לובשים. בניגוד לפרטי אופנה אחרים אותו ילקוט משמש לכל אורך השנה ובתקווה למספר שנים. לכן כדאי לבחור אותו ביחד עם הילד או הילדה. מומלץ להגדיר מראש מהם התנאים שלכם – מחיר, גודל, מאפיינים מינימליים ומה הציפיות של הילד, צבע, מותג, תא נפרד לקלפי פוקימון. לצמצם ביחד ל2-3 אופציות שמקובלות עליכם ולתת לילד לעשות את הבחירה הסופית.

כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם כשבוחרים תיקים לבית ספר לבנות ולבנים:

ייחודי וקל לזיהוי – לא בא לכם לבזבז זמן על למצוא איזה מבין 15 התיקים הזהים שייך לכם רק בשביל לגלות בבית שבכל זאת לקחתם את התיק של הילד הלא נכון

גב קשיח – על גב התיק להיות מרופד כדי לשמור על הגב של הילד. בגילאים נמוכים מומלץ לבחור תיק עם גב אורטופדי קשיח. ניתן גם לבחור תיק עם גלגלים – טרולי. או לרכוש טרולי תואם בנפרד

עמיד למים – חשוב שהתיק יהיה מחומר עמיד למים ושהרוכסנים שלו יהיו מכוסים כדי לשמור על התכולה גם בימים גשומים.

רוכסנים איכותיים – מוומלץ לקרוא בביקורות על איכות הרוכסנים כי זה בדרך כלל הדבר הראשון שהולך בתיק.

חלוקה לתאים – לא משנה אם זה חלוקה פנימית או ממש תאים נפרדים אבל חשוב שהתיק לא יהיה מורכב רק מתא אחד כדי שהמשקל של הדברים שבתיק יתחלק באופן שווה. כדאי גם לשים לב שהתא של הבקבוק בצד מתאים לגודל הבקבוק שיש לכם.

ניתן לכיבוס – כל כמה זמן קורה איזה מיני אסון. בוץ, סנדוויץ עתיק, מלחמת נצנצים. בכי שהתיק לא יהיה חד פעמי הוא צריך להיות מסוגל לעבור כביסה במכונה ולצאת כמו חדש.