משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

אבן פיצה לתנור של ROCKSHEAT ב45% הנחה

מי לא אוהב פיצה? ומי שמבין יודע שהמפתח לפיצה ביתית מושלמת הוא אבן פיצה טובה. אבן הפיצה לתנור של Rockheat היא אחת האפשרויות הטובות ביותר בשוק. ועכשיו היא ב45% הנחה ומשלוח חינם!

אבן הפיצה לתנור של Rockheat היא מאבני הפיצה האיכותיות והנמכרות בארה״ב. מניחים אותה בתנור הביתי, מחמים מעט מראש ונהנים מפיצה עם בצק מקצועי כמו באיטליה.

אבן פיצה לתנור או אבן שמוט

האבן השמוט בגודל נדיב של 38 על 30 ס"מ ועשויה מחומר קרמי (קורדיייט) עמיד במיוחד. צורתה המלבנית מושלמת לפיזור שווה של חום ולבישול בצק פריך וטעים. יש לה 4 ידיות מובנות שמאפשרות שימוש מכל כיוון. היא יכול לעמוד בטמפרטורות של עד 750 מעלות צלזיוס, ובטוחה לשימוש בתנור או על הגריל.

אבל אבן הפיצה של Rockheat היא לא רק לפיצות – היא גם נהדרת לאפיית לחם או מנות אחרות. ובזכות גודלה הגדול וצורתה המלבנית, קל להחליק אוכל על האבן וממנה.

אבן שמוט לפיצה בתנור של Rockheat

30 על 38 ס״מ מתאים לתנור ביתי סטנדרטי
4 ידיות מובנות לשימוש מכל כיוון
שטיפה ידנית (לא במדיח)

*יש להפעיל קופון

$28.99 ($45.99), משלוח חינם בהזמנה מעל $49

אבן פיצה לתנור של Rockheat

חימום מוקדם של האבן לפני השימוש הוא המפתח לקבלת קרום פיצה מושלם, ואבן פיצה Rockheat מתחממת במהירות, כך שתוכל להיות מוכנה לשימוש תוך זמן קצר. פשוט מכניסים אותה לתנור או על הגריל ונותנים לה להתחמם כ-20-30 דקות. לאחר מכן, הניחו את הפיצה (או מנה אחרת) על האבן ומבשלים לפי הטמפרטורה והזמן הרצויים.

ההמלצה שלנו היא הכל זאת להשתמש בנייר פרגמנט ל 2-3 דקות ואז להסיר אותו ממתחת לפיצה. אם רוצים בצק פריך במיוחד אפשר לתת לו פיניש קימוח של סולת או קמח פסטה בלמטה ובצדדים מה שמעניק אקסטרה קריספיות.

בנוסף לאפיית הבצק בצורה מושלמת, אבן הפיצה Rockheat מסייעת גם לספיגת לחות עודפת מהבצק, וכתוצאה מכך הפיצה פריכה וטעימה. וכשמגיע הזמן לנקות, פשוט מגרדים את עודפי המזון ושוטפים במים חמים. אין צורך בסבון – אנחנו רוצים לשמור על הטעם של הפיצות שלנו טהור ככל האפשר!

כרגע, אבן הפיצה Rockheat במבצע ב-33% הנחה ועד 2 דולר בקופון כך שהמחיר שלה נחתך כמעט בחצי וכרגיל המשלוח בחינם להזמנות מעל 49$. אז זה הזמן המושלם להוסיף אותה למטבח שלכם.

בלוטות הטעם (והבטן) שלכם יודו לכם על השדרוג.

אבן פיצה לתנור

אוהבים לבשל? מוזמנים לקרוא עוד כהמלצות שלנו על דברים שווים למטבח.

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *