משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

בקבוק שתיה לילדים – איך לבחור את הבקבוק הנכון?

בקבוקי שתייה לילדים - איך לבחור את הבקבוק הנכון?
לקראת שנת הלימודים שעומדת להיפתח, צללנו לעומק הבקבוק והבאנו לכם את הכללים לבחירת בקבוק שתייה רב פעמי, וכמובן את ההמלצות שלנו לבקבוקי שתייה מוצלחים ומשתלמים.

בקבוק שתיה לילדים ולמבוגרים הפכו כבר למוצר בסיסי בשנים האחרונות. כולם כבר יודעים שזה בריא יותר אקולוגי יותר, וגם חסכוני הרבה יותר להשתמש בבקבוק רב פעמי. אך עם עליית הביקוש כך גם התרבו אפשרויות מהם צריך לבחור. אבל אל חשש, אנחנו כאן לעשות קצת סדר.

הקדפה על שתיה מרובה חשובה ביותר ועל אחת כמה וכמה בקיץ הישראלי. מומלץ להקנות הרגלי שתיית מים כבר מגיל צעיר, כי הם מהווים את הבסיס לתזונה בריאה. ילד בן 8, לדוגמה אמור לשתות בכל יום בסביבות 1.5 ליטרים של מים. בחירה של בקבוק כזה או אחר לא תגרום לשום ילד לשתות, אבל בקבוק נכון, נוח ולטעמו של הילד בהחלט יכולים לעזור.

אז מה חשוב לבדוק כשבוחרים בקבוק שתיה לילדים לביה״ס?

חומרים בריאים

רוב בקבוקי השתייה עשויים מפלסטיק או נירוסטה (פלדת אל חלד). הנירוסטה נחשבת אקולוגית יותר, בריאה יותר וגם מבודדת יותר טוב כך שהמים נשארים קרים יותר לאורך זמן. יש גם בקבוקי נירוסטה עם דופן כפולה כך שמבודדים חום וקור במיוחד טוב. בגלל שיש הרבה הרכבים נפוצים לנירוסטה חשוב לוודא שמדובר בסגסוגת שמתאימה לשמירה של מים מבלי להחליד כמו פלדת אל-חלד 18/8 – שזה ההרכב המומלץ לבקבוקי מים.

כאשר מדובר בבקבוק מים לילדים עדיין הרוב בוחרים בבקבוקי פלסטיק כי הם שוקלים פחות ופשוטים יותר לתפעול.
חשוב לוודא שהבקבוקים עומדים בתקנים המחמירים ביותר ולא מכילים ביספנול -איי (BPA) או חומרים רעילים אחרים.

קל לניקוי

מומלץ אחת לשבוע לנקות ביסודיות את הבקבוק ולאחר מכן לייבש אותו לחלוטין. כדאי לוודא שהבקבוק מתאים לשימוש במדיח כלים ושניתן גם לנקות את החלקים הפנימיים שלו כמו הקשית והפייה.

איכותי ועמיד

לילדים יש נטייה להפיל, לשרוט, למעוך, לגלגל, לזרוק ולנער את הדברים שלהם. לכן חשוב לבחור בקבוקי שתייה עמידים וחזקים שיישמרו לאורך זמן, לא ישברו, יתעקמו ובעיקר שלא ינזלו. בקבוקי פלסטיק נוטים להיות טובים יותר למטרה הזו מבקבוקי נירוסטה שיכולים להתעקם אם מקבלים מכות חזקות. כדאי להעדיף גם בקבוקים שמגיעים עם חלקי חילוף כמו גומיות וקשים או שאפשר לפחות ניתן להשיג עבורם במידה ויש צורך.

קל לתפעול

בגילאים צעירים חשוב לבחור בקבוק שהפיה נפתחת ונסגרת בקלות בלי פעולות מורכבות מידיי. אנחנו ממליצים על בקבוקים עם פיה שנשלפת במנגון לחיצה שעושה קליק כשנסגר, ככה הילד מתרגל לצליל, לומד לסגור כמו שצריך ויש פחות מקרים בהם הפיה נשארת חצי פתוחה בתיק. בגילאי 6-7 גם כדאי לוודא שהילדים מצליחים למלא מים בעצמם ולסגור את הבקבוק כמו שצריך.

גודל הבקבוק

הבקבוק צריך להכיל מספיק מים לכל השעות בהן הילדים נמצאים במסגרות, מבלי שיצטרכו למלא אותם שוב ושוב. הכמות משתנה בין גילאי הילדים, וכמה מים הם נוהגים לשתות.
חשוב לוודא שגודל הבקבוק מתאים לתא הצדדי של התיק. יש תיקים שיש להם תאים צרים במיוחד ולא נמתחים. כדאי לבדוק שהבקבוק נכנס ויוצא בקלות, מבלי לגרום נזק לתיק. לא מומלץ לשמור את הבקבוק בתא המרכזי של התיק, גם מחשש לנזילות ובעיקר בגלל שהילדים פשוט ישתו פחות אם זה ידרוש מהם בכל פעם לפתוח ולסגור את התיק.

הבחירות שלנו עבור בקבוק שתיה לילדים לגן ולביה״ס

צמד בקבוקי מים לילדים של Contigo

דיל משתלם ל-2 בקבוקי שתייה סופר איכותיים של קונטיגו עם קשית ופייה שקופצת בלחיצת כפתור. גם אם פייה פתוחה המבנה המיוחד שלה דואג שלא יהיו כמעט נזילות.
414 מ״ל | מתאים לגילאים 3-6

$25.83 משלוח חינם בקנייה מעל $49

בקבוק מים לילדים של CamelBak

דגמי אדי של קמלבק עם הפייה הנשלפת הם בחירה מעולה ואיכותית לבקבוק פלסטיק עם קש ופייה נשלפת. ניתן לרכוש עבורם גם ערקת ניקוי ופיות חלופיות. אבל מומלץ לחכות למבצע משתלם, כי הם לפעמים עולים יותר מהבקבוק.
414 מ"ל | מתאים לגליאים 3-6.

*יש להפעיל קופון בעמוד

$12.35, משלוח חינם בקנייה מעל $49

צמד בקבוקי מים לילדים של !zak

בקבוקי השתייה של זאק הם בחירה מאוד משתלמת. אמנם מדובר במותג פחות מוכר, אבל באותו המחיר מקבלים 2 בקבוקי פלסטיק לא רעים בכלל. עם קש ופייה נשלפת.
453 מ״ל | מתאים לגילאים 3-6

$16.96, משלוח חינם בקנייה מעל $49

ילדים גדולים יותר צריכים לשתות יותר לכן מכיתה ב׳ ואילך מומלץ לוותר על בקבוקים עם קשית. בגודל הזה כבר לשאוב את המים נעשה קשה מדיי ועדיף לבחור בבקבוקים שמצריכים הטייה לצורך שתייה.

בקבוק מים לביה״ס של SIGG

החברה השוויצרית הזאת שמייצרת בגרמניה היא בחירה מעולה למי שמחפש משהו איכותי ועמיד לחלוטין בפני נזילות. בכפתור מאפשר פתיחה ושייה ביד אחת כך שמתאים גם לפעילות ספורטיבית כמו רכיבה על אופניים.
500 מ״ל | מתאים לגילאים 7-14

$19.09, משלוח חינם בקנייה מעל $49

בקבוקי שתייה לילדים - SIGG

בקבוק מים מבודד של Fanhaw

בקבוק נירוסטה מפלדת אל חלד 18/8 המותאמת לשתיה. דופן כפולה לשמירה ממושכת (12 שעות) של משקאות קרים וחמים. כפתור לפתיחה מהירה.
591 מ״ל | מתאים לגילאי 12-18

$16.99 (משלוח חינם בקנייה מעל $49)

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *