משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

גאדג'טים למטבח אונליין – 5 כלי מטבח שימושיים מאתר Amazon בפחות מ-$15

גאדג'טים למטבח אונליין
לכולם יש את הסכין המועדף עליהם במגירה, מועך הפירה דור חמישי במשפחה שכבר אי אפשר להשיג, והתרווד שבלעדיו להפוך חביתה זה משימה בלתי אפשרית. הנה חמישה גאדג'טים למטבח אונליין איכותיים שבקלות יכנסו לרשימת הפייבוריטים.

אנחנו אוהבים במיוחד לקנות גאדג'טים למטבח אונליין. לחמשת אביזרי המטבח האלה יש כמה דברים במשותף: הם כולם מ-Amazon, הם עולים פחות $15, הם סופר איכותיים, את כולם אפשר לנקות במדיח והם הולכים להזכיר לכם איזה קנייה מעולה עשיתם בכל פעם שתשלפו אותם מהמגירה. 

והנה רשימת 5 גאדג'טים למטבח אונליין מומלצים במיוחד

1.

גלגל חיתוך פיצה של Kitchy

הגלגל הזה נוח יותר מכל חותך פיצה קלאסי עם ידית. יש לו כיסוי מובנה ללהב ככה שאפשר לשמור אותו עם כל כלי המטבח בלי לחשוש בזמן שמפשפשים. במגירה. והכי חשוב – סופר קל לנקות אותו במדיח או עם סקוץ׳

$7.96

גלגל חיתוך פיצה | #1 מ-5 גאדג׳טים למטבח אונליין

2.

פורס תפוחים של Prepworks by Progressive‏

בין ממתק לממתק הילדות שלי לפעמים מבקשות גם איזה פרי בריא, ואני תמיד מקווה שהן יבקשו ענבים או לפחות משהו שלא צריך לקלף כמו תפוז, או לפרוס כמו תפוח. אז לכל העצלנים והעצלניות כמוני –
האביזר המדהים הזה פורס תפוחים (או אגסים) ל-16 פרוסות. כן 16! הגודל מושלם לנשנוש וגם נוח – במיוחד אם יש ילדים. יש לו כיסוי בטיחות ששומר על הלהבים בזמן האחסון וגם עוזר לדחוף את הפרוסות החוצה מהחותך בסוף הפעולה.

$13.99

פורס תפוחים | #2 מ-5 גאדג׳טים למטבח אונליין

3.

מסחטת הדרים ידנית של Zulay

רב המכר הזה היא מסחטת לימונים איכותית. מיוצרת ממתכת חזקה וצירים איכותיים שלא ישברו לא משנה כמה חזק תלחצו. אבל כל הרעיון הוא שכמעט לא צריך להתאמץ בשביל להוציא ללימונים את המיץ. והיא זמינה ב-9 צבעים!

עד כמה שזה לפעמים מבאס שהחיים נותנים לך לימונים, וכבר אספת את עצמך כדי להכין מהם לימונדה – זה לא אומר שאסור להקל ולייעל את המלאכה. לסחוט בסיבוב זה כזה שנות ה-80…

$14.99

מסחטת הדרים | #3 מ-5 גאדג׳טים למטבח אונליין

4.

מפריד תירס של Chef'n Cob

אז תגידו שאפשר פשוט לקנות תירס מגורען בשימורים. נכון, אפשר. אבל משימורים זה לא אותו דבר…

הגאדג׳ט הקטן והחמוד הזה מסיר בקלות את גרעיני התירס מהקלח. פשוט נועצים אותו בראש התירס ואז בתנועת סיבוב ודחיפה אחת כל הגרעינים נופלים לצלחת. איפה היית כל הילדות שלי?

$6.95 ($9.99)

מפריד תירס | #4 מ-5 גאדג׳טים למטבח אונליין

5.

כוס מדידה עם זוית סימונים של OXO

הפטנט של כוס המדידה הזאת הוא פשוט ונהדר, בנוסף לסימונים על דופן הכוס יש לה גם זוית פנימית שמציגה את הסימונים של הכמויות בתוך הכוס כשמסתכלים עליה מלמעלה. מהש שאמשר לדעת בדיוק מתי לעצור המזיגה של הסוכר, החלב או השמן מבלי שצריך להתכופף או להרים את הכוס כדי להסתכל. נוח במיוחד לגבוהים והגבוהות שבחבורה.

$10.95

כוס מדידה עם זווית סימונים | #5 מ-5 גאדג׳טים למטבח אונליין

חוץ מלקנות גאדג׳טים למטבח אונליין, וכמובן להשתמש בהם בזמן הבישולים והטיבוחים והארוחות הנהדרות, אנחנו ממליצים לבדוק את שאר הכתבות שלנו באזור ה״מטבח״, יש שם עוד כמה דברים מענינים ששווים בדיקה (למשל צלחות קורנינג בזול, גם הן לרכישה אונליין, וכבר נקדים תשובה לשאלה – כן, זה מגיע שלם במשלוח. זה כל הרעיון של הצלחות האלה – הן מאוד עמידות).

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *