משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

הלו יוסף! האביזרים של המותג Joseph Joseph במחירים של חו״ל

האביזרים של המותג Joseph Joseph במחירים של חו״ל
אוי, אין לתאר כמה שאנחנו אוהבים את הכלים של Joseph Joseph. ולא מפתיע שגם אותם הרבה יותר זול להזמין מהאתר של Amazon

המותג גוז׳ף גוז׳ף (Joseph Joseph) ידוע בעיצוביו החדשניים והפונקציונליים, שהפכו אותו לפופולרי בקרב חובבי בישול ביתיים וגם לא מעט שפים מקצועיים. מטרת המותג היא לפשט ולייעל משימות מטבח יומיומיות ככל האפשר, תוך מיקסום הפונקציונליות והאסתטיקה. הם משתמשים הרבה בצבעים עזים ובעיצובים מחוכמים כדי להעניק למוצרים שלהם מראה מודרני, שיקי ונוחות שימוש שאין כמוהה.

לג'וזף גוז׳ף יש משהו לכולם, בין אם אתם מחפשים קולפן פשוט או סט כלי מטבח שלם. הפתרונות הגאוניים שלהם הופכים את הכנת האוכל שלכם לקלה ויעילה יותר. והמותג מעדכן לכל הזמן את קו המוצרים שלהם עם חדשנות, עיצובים וצבעים חדשים.

אחד המוצרים המובילים שמציע ג'וזף ג'וזף הוא קולפן SafeStore. כלי שימושי זה כולל כיסוי בטיחות מובנה בידית שמחליק מעלה ושומר על הלהב מוגן כאשר אינו בשימוש, מונע פציעות מיותרות ומאריך את חיי הקולפן. הידית הנוחה מונעת החלקה ומבטיחה אחיזה בטוחה, אפילו כשהיא רטובה. הוא קומפקטי כך שאינו תופס הרבה מקום במגירה ומתאים לניקוי במדיח.

קולפן SafeStore בצבע ירוק של Joseph Joseph

להב חד מפלדת אל-חלד
מגן להב אניטגרלי בידית
מתאים לניקוי במדיח כלים

$9.99, משלוח חינם בהזמנה מעל $49

קרוסלת הכלים Elevate Carousel היא מתנה מהממת לכל מטבח. הסט כולל שישה כלי מטבח חיוניים מעולים בעיצוב חדשני עם מנח מובנה בידית שמאפשר להניח אותם על השיש מבלי שיגעו בו, ולשמור עליהם נקיים והיגייניים יותר.
מעמד הקרוסלה המסתובב גם מאפשר לשלוף את הכלי שצריך בקלות, חוסך לכם זמן ומאמץ במטבח.

קרוסלת כלי בישול Elevate Carousel של Joseph Joseph

כף בישול, כף מחוררת, מצקת, טרווד מחורר, טרווד גמיש, כף ספגטי
מעמד קרוסלה מסתובב

כל הכלים והפות עמידים בחום גבוה ומתאימים לניקוי במדיח

$46.99, משלוח חינם בהזמנה מעל $49

שמירה על מטבח מאורגן יכולה להיות משימה מאתגרת עבור כל אחד, אבל מארגן הסכו"ם הקומפקטי DrawerStore של Joseph Josep, יכול להקל בהרבה. ארגונית זו מיועדת קופקטית ומתאימה לרוב מגירות המטבח הסטנדרטיות ומסוגלת להכיל מגוון רחב של כלים, ובעיקר כפות, מזלגות, סכינים וכפיות. העיצוב הגאוני של המארגן הזה מאפשר לכם לנצל את המקסימום משטח המגירה שלכם תוך שמירה על הכלים שלך זמינים בצורה קומפקטית, מסודרת ונוחה.

ארגונית סכו"ם קומפקטית DrawerStore של Joseph Joseph

מתאימה לעד 48 יחידות סכו"ם
ללא BPA
למגירות בגובה מינימלי של 8 ס"מ, שטיפה וייבוש ביד

$16.95, משלוח חינם בהזמנה מעל $49

עוד מוצר נהדר של ג'וזף ג'וזף הוא מתקן ייבוש הכלים המתרחב. המתקן מתוכנן כך שחוסך במקום וניתן להרחבה עד כמעט פי שניים מגודלו. ניתן להתאים את גודל מתקן היבוש כך שיתאים לכמות הכלים שיש לייבש. המתקן כולל גם כלי ייבוש נשלף לסכו"ם שעוזר להפריד את הסכו״ם מהכלים וחוסך מקום נוסף על השיש.

מתקן לייבוש כלים מתרחב ומתקפל של Joseph Joseph

להב חד מפלדת אל-חלד
מגן להב אניטגרלי בידית
מתאים לניקוי במדיח כלים

$33.74 ($42.18), משלוח חינם בהזמנה מעל $49

כל המוצרים הללו מבית ג'וזף ג'וזף הם איכותיים, עמידים ונועדו להפוך את חייכם במטבח לקלים ויעילים יותר. עם מגוון רחב של מוצרים ועדכונים מתמשכים, יוסף ג'וזף הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש מתנה או לשפר את חווית המטבח שלו.

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *