משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

הטמגוצ'י המקורי – איזה דבילי, אנחנו חייבים את זה

הטמגוצ'י המקורי
ובפינתנו החדשה - אנחנו לא מאמינים שעדיין מייצרים את זה, תזמינו לנו 2… המקום הראשון והבלתי מעורער הולך אל הטמגוצ׳י המקורי.

זוכרים את הטמגוצ׳י המקורי ? שנחת עלינו מיפן לפני 25 שנים הוא חיית המחמד הדיגיטלית שעיצבה את הדרך בה אנחנו מגדלים את דור העתיד. היא עזרה לנו ללמוד להתמודד עם אחריות, אבדן ובעיקר עם תסכול מטכנולוגיה. וכן, כן, הטמאגוצ׳י המקורי זמין לרכישה ב-Amazon הקרוב אליכם.

פתאום היום, פתאום עכשיו – למה הטמגוצ׳י המקורי חזר בעצם?

אחרי מספר נסיונות להתקדם עם הזמנים, להכניס טכנולוגיה מתקדמת כמו צבע, מצלמות, ורשת אלחוטית, החברה היפנית שמייצרת את הטמגוצ׳ים החליטה לקחת צעד קדימה (או בעצם שניים אחורה) ולהחזיר לשוק את הטמגוצ׳י המקורי עם שלושת הכפתורים ומערכת ההפעלה הקלאסית משנות התשעים.
עם פיצ׳רים מתקדמים כמו משחק ניחושים ואור שניתן להדליק ולכבות העתיד מעולם לא נראה מלהיב יותר.

האכילו אותו כשהוא רעב. טפלו בו אם הוא חולה. שחקו איתו כשמשעמם לו. הורידו את המים אחרי שהולך לשירותים ואפילו חנכו אותו אם הוא מתנהג לא יפה. 

הטמגוצ׳י המקורי – שנות ה90

דוגמא בסגנון שנות ה-90 עם כפתורים ורודים
תכנות ודמויות מקוריות ולוגו מעודכן

$19.99 (משלוח חינם בהזמנה מעל $49)

הטמאגוצ׳י המקורי

מי צריך את הטמגוצ׳י המקורי ?

מתנה מומלצת לכל מי שגדל בניינטיז, או לחובבי מזכרות רטרו.

ניתן לבחור ממגוון גדול של דוגמאות וצבעים, אבל שימו לב להבדלים במחיר ואם צריך להוסיף תשלום עבור המשלוח.

לסיום, סיומת…

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *