משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

מתנות לגיקים – מיני ארקייד שיחזיר אתכם בזמן

מתנות לגיקים - מיני ארקייד שיחזיר אתכם בזמן
שנות השמונים כבר כאן! העונה החדשה של ״דברים מוזרים״ הראתה לנו שוב כמה התגעגענו לאייטיז והחזירה לנו את קייט בוש וריצתה על הגבעה. מכונת המשחקים המיניאטורית הזאת תשגר אתכם ישר ל-1989 בלי הסכנה של לשבש את ציר הזמן ותסגור לכם את הפינה של מתנות לגיקים היקרים לליבכם

אנחנו מאוד אוהבים להמליץ על מתנות לגיקים והפעם המיני ארקייד הזאת שנראת כאילו הגיעה מהסט של מותק הילדים התכווצו, היא מכונת משחקים אחד לאחד בגודל של כוס קפה שחור סטנדרטית. היא עובדת ונשמעת ממש כמו בארקדייה רק בלי צורך לשלשל שקלים.

בכל מיני מכונה כזאת יש משחק אחד בלבד שתואם את הגרפיקה שמודפסת עליה. יש את כל קלאסיקות מפעם. טטריס, המשחק מצליח בו לסדר את הקוביות הצבעוניות שנופלות בצורה אופטימלית כך ימלאו שורות שלמות. פרוגר שזכה לתהילה מחודשת כשג׳ורג׳ מסיינפלד ניסה לשמר את שיא נעוריו. פק מן, היצור הצהוב שמסתובב במבוך ונלחם ברוחות.

יש גם משחקים פחות מוכרים כמו זמן המבורגר ו-מאפי שכנראה לא ממש עשו עלייה לישראל בשנות השמונים.

זה מתנה מושלמת לכל גיק בן ארבעים וגם לצעירים יותר שרוצים משהו מגניב לשים בעמדה שלהם במשרד כדי להראות לחברה שהם יודעים לפרוץ לפנטגון אבל עסוקים מידיי בשביל שטויות כאלה עכשיו.

אנחנו הזמנו את השולחן של ספייס אינווידרז שהזכיר לנו ידיים שמנוניות ממלוואח וטרופית ענבים, ומאז עובדים חזק על לשבור את השיא המקורי שלנו מ-1989.

אז הנה ההמלצה השבועית שלנו בקטגוריית מתנות לגיקים

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *