משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

מתנות ממותגות לנשים שתוכלו לחלק ללקוחות

מתנות ממותגות

בשנים האחרונות אנו רואים כיצד ההתאמה של מתנות ממותגות לקהל היעד מהווה את אחד הפרמטרים שמאפשרים ללקוחות הקצה ליהנות יותר בכל פעם מחדש. לכן, כאשר אתם מבקשים לרכשו מתנות לנשים, צריך לדייק ולהתאים את המתנות כדי שיתאימו ללקוחות שלכם. הנה כמה רעיונות שכדאי לכם לשקול.

נשים היסטוריות בגלויה שכולה העצמה נשית

אין ספק שגלויות עם הנושאות את הדיוקן של הנשים ששינו את ההיסטוריה מהוות אופציות נהדרות למתנה עבור הלקוחות שלכם גם ביום האישה וגם בכל יום של חול. ניתן להשיג גלויות עם משפטים של אותן נשים, מידע על פועלן והתרומה שלהם לפמיניזם כפי שאנחנו מכירים אותו. חשוב לציין שמעבר לחשיבות של נתינה המתנה יש לה גם ערך לארגון שלכם והערכים שאיתם הוא רוצה להיות מזוהה.

מארז ממותג שמתאים רק למלכות – עם בירה מלכה

מה יותר כיף מאשר לקבל בירה טובה שבמקרה היא גם תוצרת הארץ וגם נושאת את השם מלכה? לקבל מארז שלכם של זה! במארז המלכות ניתן לרכוש מתנה לנשים שגם מפרגנת להם על כל הפועל שלהן וגם מספקת להן נשנוש קל ושתייה איכותית. וכאשר הכל כחול לבן, פשוט אי אפשר לטעות עם הבחירה שלכם.

כוס פרלינים כי מי לא אוהב.ת שוקולד?

עוד מתנה נפלאה שגם נשים וגם גברים ישמחו לקבל היא כוס שעמוסה בפרלינים איכותיים שתמיד כיף (וטעים) לאכול. למעשה מדובר בשוקולד איכותי שמארוס בתוך כוס איכותית (שתמיד אפשר להשתמש בה לאחר שהשוקולד נגמר), כך שמדובר גם במתנה שיש בה מחשבה על הסביבה והיא תמיד באופנה. כי מתי צריך סיבה לאכול שוקלד?

עץ האושר – שי שכל אישה תשמח לקבל במתנה

עץ האושר מהווה עוד סוג של מתנות ממותגות שפשוט כל אישה תשמח לקבל. מדובר בעציץ שניתן לשים את הלוגו של המותג שלכם עליו או להדפיס עליו ברכה אישית לכל עובדת, בתקווה שהעץ יוסיף עוד קצת אושר לכל יום. אגב, מעבר לסגולות של העץ (אשר חובבות מיסטיקה ישמחו לקבל), מדובר בדרך אלגנטית לקישוט כל חלל עם מעט ירוק מן הטבע – כך שמדובר במתנה מושלמת ללקוחות שלכם.

בשורה התחתונה, רכישת מתנות ללקוחות נשים שהן יהיו מרוצות מהן היא בהחלט משימה קשה אך כשהיא נעשית באופן נכון היא מאפשרת לארגון שלכם להיצבע באור הנכון – עם המסר הנכון – בלי לוותר על פונקציונליות. אז אחרי שקראתם את הכתבה, נשאר לכם רק לבחור את המתנה המושלמת ללקוחות שלכם.

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *