משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

4 המלצות עבור כוס תרמית לקפה – איך אתם אוהבים את הקפה שלכם?

כוס תרמית לקפה
כוס תרמית לקפה
הקפה שלכם מתקרר מהר מידי? תכירו את ששת כוסות הקפה התרמיות האלה שישמרו על הקפה חם לאורך זמן. כוס תרמית זה מאסט!

נמאס לנו שהקפה שלנו מתקרר בדרך לעבודה והחלטנו לחפור ב-AMAZON כדי להביא לכם המלצות חמות על כוס תרמית לקפה, כדי לשמור על השתייה החמה שלכם (ושלנו) חמה.
בחירת ספל הקפה הטוב ביותר לנסיעות היא החלטה חשובה הדורשת התייחסות למספר גורמים כמו גודל הכוס, רמת בידוד, חומר, נוחות השטיפה וצורת פתח השתייה. הגודל הוא היבט חיוני במיוחד מכיוון שהוא קובע כמה קפה אתם יכולים לקחת. הבידוד גם חשוב שכן שמירה על הקפה שלכם חם או קר לאורך היום יכולה להיות לעשות ההבדל בין יום מוצלח יותר או פחות. אך לעיתים זה בא על חשבון מחיר או חומר הכוס.
כמו שכל אחד מעדיף את הקפה שלו בצורה מסויימת, כך גם עם כוס הקפה – לכל אחד יש את העדפה שלו.
לבחור את הספל טרמי הנכון בשבילכם יכול לקחת זמן, וההמלצות שלנו יכולות לחסוך לכם את כל זה…

ההמלצות שלנו עבור כוס תרמית לקפה

הבחירה הקומפקטית

ראשית יש לנו את כוס של Ello. ספל נירוסטה זה לא רק נראה מלוטש אלא גם עמיד ויכול להתמודד עם כל דבר, החל מטיולי קמפינג ועד לבקרים עמוסים בדרכים. יש לו בידוד ואקום בדופן כדי לשמור על המשקה חם או קר במשך שעות. ספל נסיעות מבודד ואקום מנירוסטה ללא BPA, מכסה עם פתח שתייה מחליק עמיד בפני דליפות, מושלם לקפה או תה. מכסה הפטנט שלו יוצר אטימה פנימית, המבטיח 100% עמידות בפני דליפות. הנירוסטה המבודדת עם ואקום שומרת על משקאות קרים עד 20 שעות וחמים עד 5 שעות. המכסה בטוח למדיח כלים במדף העליון והגוף מומלץ לשטיפה ביד, למרות שמנסיונינו הוא מתמודד יפה גם במדיח. כל החלקים נטולי BPA והכוס בגודל ידידותי לכף היד ולרוב מחזיקי הכוסות ברכב.

כוס תרמית לקפה ello

נפח 325 מ״ל
שומרת על חום למשך 5 שעות וקור למשך 20 שעות
נירוסטה כפולה עם וואקום
מתאים למדיח

$14.16 מאמזון, משלוח חינם

כוס תרמית לקפה ello
כוס תרמית לקפה ello - ידידותית למחזיקי כוסות ברכב
כוס תרמית לקפה ello – ידידותית למחזיקי כוסות ברכב

כיף לתת ולקבל

אנחנו ממש אוהבים את הכוסות הטרמיות של המותג Swig Life, הן שומרות על משקאות שלנו בסטייל. עם מעל 40 עיצובים שונים הן רעיון מתנה מושלם עבור חובבי קפה וכל מי שמחפש ספל קפה מסוגנן ופונקציונלי לנסיעות. הכוס התרמית היפה של סוויג שומרת על משקאות חמים במשך למעלה משלוש שעות ועל משקאות קרים למשך 12 שעות או יותר. יש לה בסיס סיליקון נגד החלקה וובעלת בידוד משולש מנירוסטה איכותית העמידה בפני שריטות.

כוס תרמית ענקית של Swig Life

650 מ״ל
שומרת על חום למשך 3 שעות וקור למשך 12 שעות

$39.49 מאמזון, משלוח חינם

כוס תרמית לקפה ענקית של Swig Life

חם לאורך זמן

הכוס התרמית של המותג המוכר תרמוס (Thermos) בעלת בידוד ואקום מתקדם במיוחד. היא שומרת על טמפרטורת המשקאות למשך שעות על גבי שעות. למרות הגודל שלה היא ידידותית למחזיקי כוסות לרכב ובטוחה לשימוש במדיח כלים. המכסה עם הנעילה המסתובבת הוא אחד הפיצ׳רים האהובים עלינו מכיוון שמאפשר ללגום את הקפה מפתח רחב במיוחד שמעניק תחושה של שתייה מספל רגיל. כאשר המכסה סגור, האיטום ההרמטי שלו עמיד בפני נזילות ומבטיח אפס דליפות כדי לשמור על השקט נפשי שלכם במהלך הנסיעה.

ספל נירוסטה גדול של Thermos

473 מ״ל
שומרת על חום למשך 7 שעות וקור למשך 18 שעות
נירוסטה כפולה עם וואקום
מתאים למדיח

$25.50 מאמזון, משלוח חינם

כוס תרמית לקפה לחימום במיקרו

לא אוהבים נירוסטה? הספל המהם הזה של Topadorn הוא כנראה הבחירה בשבילכם.
ספל גדול ויפייפה מקרמיקה עמידה בעבודת יד. העיצוב הייחודי מגיע גם עם קופסת מתנה תואמת כך שהוא גם מתנה מושלמת לאמא או למורה שלך.
קל לניקוי ולחמם מחדש את הקפה או התה כי כל החלקים מתאימים למדיח כלים, לתנור ולמיקרוגל. מומלץ אבל להסיר את המכסה לפני שמכניסים למיקרוגל כדי שלא יווצר לחץ בכוס.

ספל פורצלן פרחוני עם מכסה

500 מ״ל
מתאים למדיח, מיקרוגל ותנור
קופסת מתנה עיצוב תואם

$17.99 מאמזון, משלוח חינם

ספל תרמי פורצלן פרחוני עם מכסה

לסיכום, עם ארבעת אפשרויות ספלי קפה לנסיעות הזמינות באמזון, הקפה שלכם בטוח יישאר חם ומהנה לא משנה לאן היעד שלכם, בחרו את אחד שהכי מתאים להעדפה שלכם!

נ.ב. אם חיפשתם ספל תרמי, כלל הנראה חורף עכשיו… ואם חורף עכשיו אולי יגם יעניין אתכם מד חום לאוזן בראון, כמובן בתקווה שלא תצטרכו להשתמש בו בכלל… אבל תמיד טוב שיש אחד כזה בבית

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *