משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

מועך פירה מקצועי שישדרג כל ארוחה

מועך פירה מקצועי של PriorityChef
אין כמו פירה רך ונימוח שעוטף את הנשמה ומשדרג כל שניצל פושט למנה ממסעדת גורמה. מצאנו מועך פירה מקצועי שהופך את המשימה לקלה ואתכם לאשפי פירה

אם אתם מחפשים לקחת את פירה תפוחי האדמה שלכם לשלב הבא, אז מצאנו בשבילכם מועך תפוחי אדמה מקצועי במחיר מבצע.
הגאדג'ט הפשוט והצנוע הזה מאפשר לכם להפוך בקלות ובמהירות תפוחי אדמה מבושלים למחית במרקם מושלם ונימוח – וכל כך כיף להשתמש בו!

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש מועך פירה מקצועי הוא המרקם הקל והאוורי שהוא יוצר. הסיבה לכך היא שהמועך לוחץ את תפוחי האדמה המבושלים דרך חורים קטנים, ומפרק אותם לגדילים עדינים ולא לגושים גסים. זה מביא למרקם חלק ואחיד יותר, ללא גושים. ובואו נודה בזה, אף אחד לא באמת אוהב פירה עם גושים.

מועך הפירה המקצועי של PriorityChef גדול דיו להכיל תפו״א שלם. יש לו ידיות נוחות לאחיזה עם רפידות סיליקון שמונעות החלקה. ניתן לנקות אותו בקלות במדיח (מומלץ במדך העליון) ועשוי מחומרים איכותיים כך שיחזיק שנים ארוכות.

לפירה רך במיוחד ניתן אפילו להעביר את הפירה פעמיים בתוך המועך.

מועך פירה מקצועי של PriorityChef

עשוי פלדת אל-חלד
נפח מקסימלי 0.5 ליטר
מתאים לנקוי במדיח

$22.95 ($29.95), משלוח חינם בהזמנה מעל $49

אבל הכיף לא עוצר שם – עם מועך תפוחי אדמה אפשר להיות יצירתיים גם במטבח. נסה לערבב פנימה כמה שיני שום קלוי, בטטה מבושלת (אחת על כל ארבעה תפו״א), עשבי תיבול, או מעט אגוז מוסקט כדי לתת למחית שלך טוויסט ייחודי.

אם יש לכם ילדים קטנים בבית, השתמשו במועך הפירה להכנת מזון לתינוקות חלק וקל לעיכול. ואם אתם מרגישים הרפתקנים במיוחד, אתם יכולים אפילו להשתמש בו כדי להכין ממרח אבוקדו או אפילו פסטה תוצרת בית משלך בלי הצורך במכונת פסטה.

אז למה שלא תנסה תפוחי אדמה ותראה אילו שימושים יצירתיים אתה יכול להמציא? זהו גאדג'ט למטבח שבטוח יהפוך למרכיב עיקרי בבית שלך, ומובטח שהוא יהפוך את משחק הפירה שלך ליצירת מופת ברמה מקצועית.

אוהבים לבשל? מוזמנים לקרוא עוד כהמלצות שלנו על דברים שווים למטבח.

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פסנתר צבעוני לילדים

פסנתר לילדים בצבעי הקשת

בשבוע שעבר התארחנו אצל חברים וגילינו את "Rock And Roll It" – פסתר לילדים צבעוני מסיליקון. כלכך התלהבנו, שמיד חיפשנו איפה אפשר להשיג כזה בזול!