משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

משקפי סקי לגולש המתחיל

משקפי סקי

אם את.ה רוצה להנות מהגלישה – אז צריך משקפי סקי. למעשה זה יותר נחוץ אפילו ממעיל. כן כן, שמעת נכון.
אם יצא לך להיות באתר סקי ביום יחסית חמים ויפה, ייתכן מאוד ותראה.י אנשים גולשים ללא מעיל, בחולצה קצרה אפילו – אבל הם כנראה כן יהיו עם משקפי סקי.

למה משקפי סקי (גוגלס בשפת הגולשים) זה חשוב

אם התמזל מזלך לגלוש ביום חמים ונעים שבו השמש זורחת, אז נהדר, אבל השמש מסנוורת. מה שגולשים מתחילים לא יודעים זה שהשלג מחזיר הרבה מקרני השמש, דבר שיוצר סינוור יותר חזק, כך שגם אם ביום יום אתם לרוב לא מסתובבים עם משקפי שמש ולא נוטים להסתנוור – סיכוי טוב שבשלג – תסתנוורו.
(לכן גם מומלץ להמרח בקרם הגנה – זה מאוד מטעה, אבל בהחלט אפשר להישרף בשמש כשגולשים ביום בהיר)

גם אם מזג האוויר לא האיר פנים, ומעונן יחסית, בין אם יש או אין רוח בחוץ – בזמן הגלישה האוויר הקר והרוח ינשבו לכם בפנים, אפילו אם אתם מתחילים וגולשים יחסית לאט.
משקפי סקי – גוגלס – מגינים עליכם מפני כל פגעי מזג האוויר הנ״ל ומאפשרים לכם גלישה נעימה, בלי לאמץ את העיניים.
הגלישה, במיוחד למתחילים, היא מאמצת פיזית מספיק. אין טעם להכביד גם על הראיה.

למה לא להסתפק במשקפי שמש רגילים

במהלך הגלישה אתם תפלו. לפעמים אפילו ״תתרסקו״ ותעופו.
אל דאגה – זה הכיף בסקי – השלג מקבל את הנפילות שלכם בברכה, מגן עליכם, עוטף אתכם בנעימים, ומרכך את הנפילה.

אבל המשקפיים כנראה יפלו לכם, אולי ישארו קצת מאחור, או בצד, עלולות ללכת לאיבוד, אולי יתעקמו, או ישרטו קצת כשתנסו לנקות מהם את השלג. לא חבל?
כמו כן משקפי שמש רגילים לא מגנים באופן מספק מפני הרוח והאוויר היבש.

משקפי הסקי (גוגלס) עוטפים לכם את הפנים, אוטמים ומונעים כניסת רוח ושלג, ומחוברים עם רצועה ככה שהם לא נופלים לכם.

משקפי סקי מומלצים לגולשים מתחילים

גוגלס הם מוצר זול יחסית ביחס לציוד הסקי, וכמעט בכל גוגלס אפשר גם להחליף את הזגוגית במידה והיא נשחקה מדי. לכן, במידה ואינכם גולשים מקצועיים, אלה יותר בקטע של חופשת סקי קצרה פעם בשנה, או אפילו יום-יומיים בחרמון – אנחנו ממליצים ללכת על פשוט וזול יחסית.

הבחירה הבטוחה – משקפי הסקי של JULI

משקפי הסקי מבית JULI מספקים איזון מושלם בין מחיר לאיכות. אמינים ונוחים מאוד, עמידים, ובאים בשלל צבעים. יש בהם את כל הפיצ׳רים הבסיסיים הנחוצים:

  • פתחי אוורור למניעת הצטברות אדים
  • הגנה מקרינת UV
  • רצועה מתכווננת וקלה לתפעול
  • עדשה שניתנת להחלפה

משקפי הסקי של JULI באות במידות למבוגרים או ילדים, ובשלל צבעים שתוכלו להתאים לשאר הלוק שלכם.

החל מ- $19.99 (תלוי בצבע)

משקפי הסקי מבית JULI מספקים איזון מושלם בין מחיר לאיכות
משקפי הסקי מבית JULI מספקים איזון מושלם בין מחיר לאיכות

OTG למרכיבי משקפי ראיה

OTG הן ראשי תבות של Over The Glasses. אלו הן גוגלס מספיק רחבות וגדולות שמאפשרות ללבוש מתחתן משקפי ראיה.הן קצת יותר יקרות, אבל עדיף לראות כמו שצריך בזמן שגולשים. כמו ההמלצה הנ״ל גם משקפי סקי אלו הן בעלות כל המאפיינים הנחוצים.

החל מ- $25.99 (תלוי בצבע)

זול אבל מספק לילדים או לפעם הראשונה

2 ב-10 (דולר). יותר זול מזה לא תמצאו. בעקרון מתאים גם למבוגרים, אבל הן קצת קטנות יחסית ולכן פחות נוחות. לילדים זה אחלה. אם זאת הפעם הראשונה שאתם הולכים לעשות סקי ובא לכם לחסוך, גוגלס אלו הן בחירה סולידית. אחרי שתתמכרו לגלישה, כנראה כדאי שתפרגנו לעצמכם במשהו טיפה יותר איכותי מהנ״ל.

החל מ- $9.98 (תלוי בצבע)

אולי זה לא היה מספיק ברור מהכתבה, אבל אני מכור לסקי. אמנם אני לא הכי מקצועי, כי בכל זאת בארץ זה תחביב שלא פשוט לאמץ, אבל זה בהחלט סופר כיף ומאוד ממכר.
בפעם הראשונה שגלשתי בחרמון באתי עם ג׳ינס ומשקפי שמש רגילים. עדיין נהנתי והתמכרתי – אבל זה לא מומלץ. בטח לא אם אתם טסים לחופשה של כמה ימים. אז אפילו אם זאת הפעם הראשונה שלכם ועוד לא גלשתם מעולם – כדאי להשקיע עוד טיפ טיפה ולרכוש ציוד בסיסי – ובמיוחד משקפי סקי (גוגלס).
ממליץ גם על מכנס סקי כך שלא ירטבו לכם התחתונים עם כל נפילה. ואגב, אם בא לכם להתחמם על הדרך, קחו איתכם לדרך כוס תמרמית לקפה או לתה – זה משדרג את חווית הגלישה בקטע אחר.

וכמובן – קחו שיעור אחד או שניים עם מדריך מוסמך. יקצר לכם את העקומת למידה, וימקסם את ההנאה.

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *