משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

ערכות מדע לילדים של נשיונל ג'יאוגרפיק – הדרך המושלמת לעורר ולהניע ילדים ללמוד

מחפשים דרך מהנה וחינוכית לעודד את המדען הפנימי של ילדכם? ערכות המדע של נשיונל ג'יאוגרפיק הן התגלית המדעית החדשה שלנו!

אין ספק שזהו אתגר חיוני למצוא דרכים לערב את הילדים שלכם בפעילויות מהנות ומרגשות שהן גם חינוכיות. נשיונל ג׳יאוגרפיק החלו ליצר ערכות מדע לילדים עם פעילויות שונות כמו ניסויים בכימיה, מיקרוסקופים ובניית דגמים. ערכות אלו מספקות חוויה מהנה ומעשית שילדיכם יאהבו וילמדו ממנה.
ערכת המדע הפנומנליות האלו נותנת לילדים את ההזדמנות לחוות את התהליך המדעי בצורה מעשית, ממש כמו מדענים אמיתיים! יש כל כך הרבה פעילויות וניסויים לנסות עד שהם יהיו עסוקים במשך שעות, בחקירת העולם המרתק של הכימיה, הבילוגיה או הגיאולוגיה.

ערכות מדע לילדים של המותג נשיונל ג'יאוגרפיק

כל ערכות המדע לילדים של נשיונל ג'יאוגרפיק מתהדרות באיכות גבוהה, ומציעות חוויות מעשיות ובטוחות שילדיכם יאהבו. נשיונל גיאוגרפיק מייצרים צעצועי מדע מעשיים באיכות הגבוהה ביותר. שמשימתם לעורר אנשים ללמוד לדאוג לכדור הארץ, האגודה היא אחד מהארגונים המדעיים והחינוכיים הגדולים בעולם ללא מטרות רווח.

ערכות מדע לילדים של המותג נשיונל ג'יאוגרפיק

ערכת מדע ענקית עם 45 ניסויים מדהימים שילדים יכולים לערוך בבית!

עם ערכה המרשימה הזו, הילדים שלכם יוכלו להתנסות בעולם המרתק של הכימיה. להסתיר ולחשוף מסרים סודיים, ליצור תמיסות שמשנות צבע עם הנשימה שלהם, לצפות במבחנה זוהרת, להכין כדור קופץ, ליצור תולעים זוהרות, לגדל גבישים על עץ ועוד הרבה!
ההוראות אמנם באנגלית אבל קל לעקוב אחריהן והן גם מלוות בציורים עם הסברים עבור כל ניסוי, מה שמבטיח שהילדים שלך ירגישו כמו מדענים אמיתיים כשהם משחקים.

ערכת מדע ענקית – תגובות כימיות של National Geographic

15 ניסויים עם כל החומרים והכלים כלולים בערכה.
מדריך עם 30 ניסויים נוספים שניתן לבצע עם מוצרים יומיומיים שיש בבית.
מומלץ מגיל 8 ומעלה בליווי הורים.

163.01 מאמזון, משלוח חינם

ערכת מדע לילדים עם מיקרוסקופ קל לשימוש

המיקרוסקופ של נשיונל ג'יאוגרפיק לילדים הוא הדרך המושלמת עבור מדענים צעירים לחקור את העולם המיקרוסקופי. עם המיקרוסקופ הקל לשימוש, ילדים יכולים לצפות בדגימות בהגדלה של 40x, 100x או 400x, ולעבור בין האורות העליונים לתחתונים באמצעות הפעלת מתג. המיקרוסקופ מגיע עם בסיס רחב ויציב, עינית רכה למגע וכפתורי מיקוד גדולים, מה שהופך אותו למושלם עבור ידיים קטנות. הערכה כוללת גם שש שקופיות צמחים מוכנות, שישה סלעים ומינרלים, ושש שקופיות ריקות, יחד עם פיפטה, צלחת דגימה, פינצטה, עיפרון, מדריך מעבדה והוראות. צעצוע חינוכי זה יבדר את הילדים במשך שעות.

מיקרוסקופ NATIONAL GEOGRAPHIC לילדים

מיקרוסקופ לילדים קל לשימוש
שקופיות ריקות ומוכנות
דגימות סלע ומינרלים
מדריך למידה מפורט

148.49 מאמזון, משלוח חינם

ערכת מדעי האדמה של נשיונל ג'יאוגרפיק

הערכה הזאת היא משאב מדהים עבור מדענים צעירים המעוניינים ללמוד על גיאולוגיה, רעידות אדמה ועוד. עם למעלה מ-15 ניסויים מדעיים שאפשר לבצע, כולל גידול גבישים, בנייה והתפרצות של הר געש, יצירת טורנדו מים מסתחרר ועוד, הערכה הזו כוללת את כל מה שילדים צריכים לחקור וללמוד. הערכה כוללת גם שתי ערכות חפירה גיאולוגיות, דגימות סלע ומדריכי למידה מפורטים כדי לעזור לילדים לפתח הערכה מתמשכת למדעי כדור הארץ. מושלם לשיתוף עם בני משפחה או חברים לכיתה, לערכה יש הנחיות ברורות וקלות לביצוע.

ערכת מדע ענקית – תגובות כימיות של National Geographic

15 ניסויים עם כל החומרים והכלים כלולים בערכה.
ערכת גידול קריסטל, ערכת גבס של הר געש, אבני חן ונרתיק אחסון, צינורות טורנדו.
מומלץ מגיל 8 ומעלה בליווי הורים.

83.51 מאמזון, משלוח חינם

ערכות מדע לילדים של המותג נשיונל ג'יאוגרפיק - ערכת מדעי האדמה

כל ערכות המדע של נשיונל ג'יאוגרפיק מתהדרות בצעצועים חינוכיים באיכות גבוהה, ומציעות חוויות מעשיות שילדיך יאהבו. אם אתה לא לגמרי מרוצה מהרכישה שלך, לחברה, כך נטען, יש שירות לקוחות יוצא דופן כדי לתקן את הדברים, אך עוד לא יצא לנו לנסות אותו.

לסיכום, ערכות המדע לילדים של נשיונל ג'יאוגרפיק הן הדרך המושלמת לעורר ולהניע ילדים ללמוד ולעסוק בפעילויות חינוכיות ומבוססות מדעיות. ערכות אלה מציעות מגוון פעילויות מניסויים בכימיה ואוספים של סלעים ועד לטריקים קסמים ובניית דגמים, ומספקות משהו שיתאים לתחומי העניין של כל ילד. עם הוראות קלות לביצוע וכל הרכיבים הדרושים בכל ערכה, ההורים יכולים לשבת בחיבוק ידיים ולראות את ילדיהם לומדים תוך כדי פיצוץ!

מחפשים מתנה נוספת לילדים מתעניינים במדע? בכתבה הזאת סיפרנו על גליום – המתכת המיוחדת שמשנה מצב צבירה בכף ידכם והיא אחת החוויות המיוחדות

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *