משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

פנס קמפינג מתקדם של קולמן עם פאנלים מתנתקים ומטען לנייד

פנס קמפינג קולמן
חוו את הזוהר של המותג קולמן (Colman) עם פנס קמפינג LED חדשני בעל 3 פאנלים מתנתקים! פנס זה, שעוצב כדי להאיר את הרפתקאות השטח שלכם, משלב את האיכות האמינה של קולמן עם תכונות מרשימות שמשפרות את טיולי הקמפינג שלכם או כל פעילות אחרת בחושך.
186.56

פנס הקמפינג הזה עם לוחות האור המתנתקים של קולמן הוא דוגמה מושלמת לחדשנות ופרקטיות של המותג. היא משלבת טכנולוגיה מתקדמת עם עיצוב חכם כדי להעניק לכם חווית תאורה מעולה בכל פעילות שתבחרו.

העששית חזקה במיוחד ועמידה במים, מה שהופך אותה לשותפה מושלמת לחוויות בחוץ גם בתנאים קשים ופחות נוחים. היכולת להוריד את הפאנלים ולהשתמש בהם בנפרד, מגדירה את הגמישות והנוחות שהמותג קולמן מביא למחצלת הטיולים שלך.

פנס קמפינג עם 3 פאנלים נשלפים

מרחק אלומה 15 מטרים בעוצמה של עד 600 לומן
עד 20 שעות פעילות ו-3 שעות לפאנלים
מופעל על ידי 6 סוללות D (לא כלולות)
3 לוחות תאורה מגנטיים נטענים
עיצוב עמיד במים IPX4
יציאת USB להטענת טלפונים ניידים

186.56 משלוח חינם

בואו נצלול לסיבות למה פנס הקמפינג הזה הוא כוכב זוהר בעולם תאורת השטח:

כולם מקבלים אור:

כל אחד משלושת לוחות האור ניתן להסרה וטעינה, ומשמשים כפנסים בודדים כאשר אתה צריך אור במספר מקומות. זה מבטיח שלכל אחד בקבוצה שלך תהיה גישה למקור אור אמין.

משואה למחנה הבסיס:

גם כאשר כל שלושת לוחות האור מוסרים, הבסיס עם הסוללות נשאר מואר, ומשמש כמשואה להנחות את כולם בחזרה אל אתר הקמפינג הראשי. תכונה זו מספקת נוחות ומבטיחה שאף אחד לא יאבד את דרכו בחושך.

תחנת עגינה רב שימושית:

הבסיס מופעל באמצעות סוללות ומשמש כתחנת עגינה, מטעין את לוחות האור כאשר הם אינם בשימוש. בנוסף, הוא מתהדר ביציאת USB להטעין גם את הטלפונים הסלולארים. פונקציונליות שהופכת אותו לאביזר בעל ערך עבור כל ההרפתקאות השטח שלכם.

נוח ורב-תכליתי:

לוחות האור הממוגנטים מאפשרים חופש פעולה ללא ידיים. מאחר וניתן לחבר אותם למשטחי מתכת כמו ארגזי כלים או מכסה מנוע של הרכב גמישות ונוחות, היידים חופשיות למשימות אחרות.

קח עמדה:

כל לוח אור מצויד ברגלית מתקפלת המשמשת כמעמד. זה מאפשר לכם להניח את הפאנל על רוב המשטחים השטוחים, מספק יציבות ומאפשר לכוון את התאורה לאן שהיא נחוצה.

עמידות במים:

העיצוב עמיד במים של לוחות האור מבטיח שהם יכולים לעמוד בפני התזות מכל כיוון ללא נזק. תכונה שמוסיפה עמידות ושקט נפשי, ומאפשרת לך להשתמש בפנס בביטחון בסביבות חיצוניות שונות.

כאשר בוחרים מוצר מקולמן, אתם יודעים שאתם מקבלים מוצר שיחזיק לאורך שנים רבות ויעמוד בכל האתגר.

פנס קמפינג עם 3 פאנלים נשלפים

מרחק אלומה 15 מטרים בעוצמה של עד 600 לומן
עד 20 שעות פעילות ו-3 שעות לפאנלים
מופעל על ידי 6 סוללות D (לא כלולות)
3 לוחות תאורה מגנטיים נטענים
עיצוב עמיד במים IPX4
יציאת USB להטענת טלפונים ניידים

186.56 משלוח חינם

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פסנתר צבעוני לילדים

פסנתר לילדים בצבעי הקשת

בשבוע שעבר התארחנו אצל חברים וגילינו את "Rock And Roll It" – פסתר לילדים צבעוני מסיליקון. כלכך התלהבנו, שמיד חיפשנו איפה אפשר להשיג כזה בזול!