משהו משהו - המלצות על מוצרים שהם משהו

פסנתר לילדים בצבעי הקשת

פסנתר צבעוני לילדים
בשבוע שעבר התארחנו אצל חברים וגילינו את "Rock And Roll It" - פסתר לילדים צבעוני מסיליקון. כלכך התלהבנו, שמיד חיפשנו איפה אפשר להשיג כזה בזול!

רוק אנד רול איט הוא פסנתר לילדים עם 49 קלידים צבעוניים, עשוי מסיליקון גמיש, שאפשר לגלגל ולאכסן אותו קלות. פותחים את הגילגול מניחים על כל משטח שטוח ומתחילים לנגן. המערכת הצבעונית של MUKIKIM, ממש פשוטה ללמידה ומאפשרת לילדים להתחיל ללמוד לנגן בקלות. תוך דקות הבנות שלנו כבר למדו לנגן שירים פשוטים, והצליל שניתן לשינוי וויסות, היה לא רע בכלל.

פסנתר לילדים גמיש

פסנתר לילדים הזה מציע הרבה יותר ממה שנראה במבט ראשון. הוא מגיע עם אפשרות לבחירת טונים שונים, הקלטה והשמעה חוזרת של הנגינה שלכם, וגם אפקטים כמו הדהוד וססטיין שמוסיפים עומק למוזיקה. יש לו רמקול מובנה עם שליטה בעוצמת הקול, ואם אתם רוצים להתאמן בשקט, אפשר לחבר אליו אוזניות. גם העובדה שהוא מופעל על ידי סוללות AAA או חיבור USB הופכת אותו לנייד לחלוטין, כך שאין צורך לדאוג לחיבור לחשמל.

Rock And Roll It – פסנתר לילדים בצבעי הקשת (המקורי!)

פסנתר לילדים מתקפל עם 49 קלידי סיליקון צבעוניים.
מגיע עם חוברת שירים בשיטת צבעים ללמידה קלה ומהנה. כולל אפשרות להקלטה, נגינה בטונים שונים, חיבור לאוזניות, והפעלה באמצעות סוללות AAA או USB.

212.94 מאמזון, משלוח חינם

הפסנתר המיוחד הזה הוא מתנה מושלמת לכל ילד. המוצר גם זכה בפרסים רבים ושלל המלצות חמות. הוא מושלם לכל מי שמחפש דרך חדשה ומהנה ללמוד לנגן, או למי שרוצים לקחת איתם את המוזיקה שלהם לכל מקום. אז אם אתם מחפשים דרך חדשה (וצבעונית) להביא מוזיקה לחיים שלכם או של הילדים שלכם, זה בדיוק הפסנתר בשבילכם!

מחפשים עוד רעיונות למתנות מלהיבות לילדים? מוזמנים לקרוא את ההמלצה שלנו על ערכות מדע לילדים של חברת נשיונל ג׳יאוגרפיק.

כל המחירים, פרטי המוצרים, תנאי המשלוח וזמינותם נכונים למועד פרסום ההמלצה. במידה ומצאתם טעות או שמשהו השתנה מאז, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות על מנת שנוכל לעדכן.
אנחנו מחפשים, מזמינים, בודקים, מבקרים וממליצים על דעת עצמנו על מוצרים שאנחנו חושבים שהם המוצלחים ביותר. אם אתם קונים מוצרים דרך הלינקים ששמנו באתר אנחנו לפעמים מרוויחים עמלה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *